Кошик
52 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 16.05).

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Всі категорії товарів придбаних на нашому сайті підлягають поверненню та обміну. Умови повернення для товарів належної якості Протягом 14-ти днів після отримання товару покупцем Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови що: - товар не був введений в експлуатацію і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п. - товар повністю зберіг товарний вигляд; - товар укомплектований, збережені всі ярлики, плівки і заводське маркування. Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте за телефоном +380973877185 та повідомте про намір повернути оплачений товар; -товар можете повернути за адресою: Львів, вул. Стрийська, 45, відділення Нової Пошти N200 Львів, вул. Володимира Великого, 1, відділення УкрПошти 79004 номер телефону одержувача - +380676737740 Гусєва Олена Романівна Оплачує послуги доставки - замовник. - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару на електронну пошту miligus.ukraine@gmail.com - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. Послуги перевізників відбуваються за рахунок Покупця. Умови повернення для товарів неналежної якості Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання. Процедура повернення товару Неналежної якості: - зателефонуйте за телефоном +380973877185 та повідомте про намір повернути оплачений товар; -товар можете повернути за адресою: Львів, вул. Стрийська, 45, відділення Нової Пошти N200 Львів, вул. Володимира Великого, 1, відділення УкрПошти 79004 номер телефону одержувача - +380676737740 Гусєва Олена Романівна Оплачує послуги доставки - продавець - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару на електронну пошту miligus.ukraine@gmail.com -після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар. Послуги перевізників за переказ грошей відбуваються за рахунок Продавця. Повернення коштів здійснюється після отримання товару продавцем протягом 3х робочих днів.. Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner